Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Alişan - Aşkın Vurduğu Yerde Çiçekler Açar Dinle





Alişan - Aşkın Vurduğu Yerde Çiçekler Açar

Anladım ki geri dönme ihtimalin yok
Resmi çıkardım çerçevesinden kim bilir
Orda kime tutuklu kaldın
Ben burda yaşlanırım merak etme sen
Korkmuyorum artık inan eskisi kadar
kabullendim ayrılığı zor olsada yar
vuracaksa kader bana seninle vursun
Aşkın vurduğu yerde çiçekler açar.

Penceremde yaz geldi gönlüm hala kış
Bendeki fırtınaya kolaysa alış
İlacıdır zaman herşeyin biraz bazen
Dönmeni beklemiyorum inan zaten…

Korkmuyorum artık inan eskisi kadar
kabullendim ayrılığı zor olsada yar
vuracaksa kader bana seninle vursun
Aşkın vurduğu yerde çiçekler açar…

Hayat denen savaşta mağlubuz işte
Sanma karar verdim uzun vadede
kolay kolay eşleşmiyor ki yürek
Yara geçer izi kalır anlaman gerek…

Alişan - Aşkın Vurduğu Yerde Çiçekler Açar Mp3 Dinle
Alişan - Aşkın Vurduğu Yerde Çiçekler Açar Müzik Dinle
Alişan - Aşkın Vurduğu Yerde Çiçekler Açar Şarkı Dinle
Alişan - Aşkın Vurduğu Yerde Çiçekler Açar Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle