Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Alişan - Aklın Varsa Evlenme Dinle





Alişan - Aklın Varsa Evlenme

Aklın varsa evlenme
Biri gider, biri gelir hayatını yaşa bence

Bir zamanlar hey ah ben neydim ben yok muydum be
Daldan dala ah konar uçardım her güzele
Dal kırıldı bak
Ah dedim vah dedim hata ettim
Ben ne yaptım acırım kendime

Ben ettim sen etme çekersin bak böyle
Ahhh ahhh

Aklın varsa evlenme
Gençliğini tüketme
Biri gider biri gelir hayatını yaşa bence

Alişan - Aklın Varsa Evlenme Mp3 Dinle
Alişan - Aklın Varsa Evlenme Müzik Dinle
Alişan - Aklın Varsa Evlenme Şarkı Dinle
Alişan - Aklın Varsa Evlenme Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle