Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Canfeza Kendimden Öte Bir Yer Olsa İlk Seni Götürürdüm Dinle

click to zoom
kendimden öte bir yer olsa ilk seni götürürdüm ölmek olsa, ölüm olsan bu en büyük ödülüm
hangi yönden estin öyle hangi yelsin bana söyle hangi yelsiz günden öte düşün bi yerde çagre yok derde


kendimden öte bir yer olsa..
ilk seni götürürm...
ölmek olsa , ölüm olsan..
bu en büyük ödülüm.. !


hanqi yönden estin oyle...
hanqi yelsin bana soyle...
hanqi yelsiz günden öte düştün biryerde...
Çare yok derde...



canfeza  Kendimden Öte Bir Yer Olsa İlk Seni Götürürdüm dinle izle indir, şarkı sözleri

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle