Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Ayça Tekindor - Paronoya Dinle





Ayça Tekindor - Paronoya

Sorma
Soru sorma artık boş yere
Kalbim senin oldu çoktan
Yorgun atmaktan
Korkma
Şüphelenme artık boş yere
Sabrım kalmadı bu aşkta
Gece çıkmam hiç bunu bilesin
Açık giymem
Yoksa laf edersin
Sen normal adamı deli edersin
Bak seninle türkçe konuşuyorum
Anla artık ben seni seviyorum
Kimseye bakmam yemin ediyorum
Paranoya yapma sinir oluyorum

Ayça Tekindor - Paronoya Mp3 Dinle
Ayça Tekindor - Paronoya Müzik Dinle
Ayça Tekindor - Paronoya Şarkı Dinle
Ayça Tekindor - Paronoya Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle