Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Aylin Aslım - Zor Günler Dinle





Aylin Aslım - Zor Günler

Zor günler
Birgün mutlaka geldiği gibi gider...
Zor günler
Bildiğin herşey gibi kaybolup gider...
Biliyorum, yorgunsun
Çoktan unutulmuşsun
Hiçbirşey aynı kalmaz!
Yarın belli olmaz!
Benim hala umudum var
Hala umudum var

Şimdi sen,
"güvendiğim sularda boğuldum" dedin
Tesadüfen
Belki balık olsan kurtulsan,
Kimbilir?
Gel dinlen yanımda!
Gel saklan arkamda!
İstersen konuşma,
Onlar hep sorarlar
Benim hala umudum var
Hala umudum var.

Aylin Aslım - Zor Günler Mp3 Dinle
Aylin Aslım - Zor Günler Müzik Dinle
Aylin Aslım - Zor Günler Şarkı Dinle
Aylin Aslım - Zor Günler Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle