Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Atiye Deniz - Bana Bir İnsan Lazım Dinle





Atiye Deniz - Bana Bir İnsan Lazım

CAUSE I NEED A MAN (A MAN)
A MAN JUST FOR ME (FOR ME)
THAT’S JUST THE WAY THAT’S JUST THE WAY
THAT I WANT MY LIFE TO BE
A MAN (A MAN)
A MAN JUST FOR ME (FOR ME)
THAT’S JUST THE WAY THAT’S JUST THE WAY
THAT I WANT YOU TO BE

BANA BİR İNSAN LAZIM BENİ OLDUĞUM GİBİ GÖREN
BANA BİR İNSAN LAZIM BENİ OLDUĞUM GİBİ SEVEN
BANA BİR İNSAN LAZIM BENİ SAYAN VARLIĞIMDAN HOŞLANAN
BANA BİR İNSAN LAZIM ADAM GİBİ ADAM OLAN

BANA BİR İNSAN LAZIM BENİ DİNLEYEN, DESTEK VEREN
BANA BİR İNSAN LAZIM TARTIŞABİLEN, KAVGA SEVMEYEN
BANA BİR İNSAN LAZIM BENCİL OLMAYAN, PAYLAŞAN
BANA BİR İNSAN LAZIM ADAM GİBİ ADAM OLAN

Atiye Deniz - Bana Bir İnsan Lazım Mp3 Dinle
Atiye Deniz - Bana Bir İnsan Lazım Müzik Dinle
Atiye Deniz - Bana Bir İnsan Lazım Şarkı Dinle
Atiye Deniz - Bana Bir İnsan Lazım Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle