Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Ata Demirer - Çizdim Dinle





Ata Demirer - Çizdim

Üzerime gelmeyin beni deli etmeyin
Ne verilecek hesabım var,ne sorulacak günahım

Sağımı solumu göremez oldum
Dostu, düşmanı seçemez oldum
Artık ben beni bilemez oldum
Çizdim oynamıyorum
Bahar mı yaz mı seçemez oldum
Gece mi gündüz mü göremez oldum
Artık ben beni bilemez oldum
Çizdim oynamıyorum , Çizdim oynamıyorum

Dumanlandı başım dağlar gibi
Karardı geceler bahtım gibi
Sevdalı gönlüm deli gibi , deli gibi

Sağımı solumu göremez oldum
Dostu, düşman mı seçemez oldum
Artık ben beni bilemez oldum
Çizdim oynamıyorum

Kar mı beyaz mı seçemez oldum
Gece mi gündüz mü göremez oldum
Artık ben beni bilemez oldum
Çizdim oynamıyorum , Çizdim oynamıyorum

Ata Demirer - Çizdim Mp3 Dinle
Ata Demirer - Çizdim Müzik Dinle
Ata Demirer - Çizdim Şarkı Dinle
Ata Demirer - Çizdim Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle