Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Asuman Krause - Tenimizin Uyumu Dinle





Asuman Krause - Tenimizin Uyumu

Ben kalbimi yolda bulmadım ki
Elbette benimde kurallarım var
Asla olmaz diye diretmiyorum
Kendime ettiğim yeminlerim var
Hoşlandım demekle herşey bitmiyor
Sevmeninde kendince bir adabı var
Aşk gemisi kuru lafla gitmiyor
Herşeyin kendince bir usulü var

Dert etme aşk bulur kendi yolunu
Ellerimle kazmam ben kendi kuyumu
Bilmeliyim önce huyunu suyunu
Sonra çok önemli tenimizin uyumu

Asuman Krause - Tenimizin Uyumu Mp3 Dinle
Asuman Krause - Tenimizin Uyumu Müzik Dinle
Asuman Krause - Tenimizin Uyumu Şarkı Dinle
Asuman Krause - Tenimizin Uyumu Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle