Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Asuman Krause - Bir Daha Arama Dinle





Asuman Krause - Bir Daha Arama

Buraya kadarmış son buldu rüyamız
Yalan dolu akşamlarda yetim kaldı aşkımız
İnan ağlamadım üzülmedim ardından
Yalvardım tanrıya sende bir gün solasın

Bir daha arama
Anma adımı yıllarca yaksın ansızın
Kahretsin seni şarkılar
Savursun rüzgar kaybolup gitsin anılar
Bekleme beni bekleme boşa sildim ben herşeyi ve seni

Asuman Krause - Bir Daha Arama Mp3 Dinle
Asuman Krause - Bir Daha Arama Müzik Dinle
Asuman Krause - Bir Daha Arama Şarkı Dinle
Asuman Krause - Bir Daha Arama Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle