Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Arzu Şahin - Gidemem Dinle





Arzu Şahin - Gidemem

Bilemem nereye sürüldüğümü bekleme
Belki kaybolup gidecek bu yürek
Karla kaplı yüreğimde
Hüzne doğan kırçiçeğim

Yandım amman öldüm amman
Sararıp soldum amman
Kar boran yollar
Ardımda sevdan var
Seni bırakıp gidemem

Ağlama sil akan gözyaşlarını ağlama
Birde sen tuz basma gülüm yarama
Gitmeler çok zor küçüğüm
Yoldaş olur yalnızlığım bana

Arzu Şahin - Gidemem Mp3 Dinle
Arzu Şahin - Gidemem Müzik Dinle
Arzu Şahin - Gidemem Şarkı Dinle
Arzu Şahin - Gidemem Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle