Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Arap Şükrü - Bu Akşam Ölürüm Dinle





Arap Şükrü - Bu Akşam Ölürüm

Bu Akşam Ölürüm
Beni Kimse Tutamaz
Sen Bile Tutamazsın
Yıldızlar Tutamaz
Bir Ucurum Gibi Düşerim Gözlerinden
Gözlerin Beni Tutamaz

Düşlerinde Büyürüm Büyürüm
Kabusun Olur Ölürüüüüm

Bir Şiir Yazarım
Bir Türkü Sölerim
Bir BEn olurum Bir ben ölürüm
BU akşam Ölürüm
Sırf Senin İçin
Beni Ölüm Bile Anlamaz

Arap Şükrü - Bu Akşam Ölürüm Mp3 Dinle
Arap Şükrü - Bu Akşam Ölürüm Müzik Dinle
Arap Şükrü - Bu Akşam Ölürüm Şarkı Dinle
Arap Şükrü - Bu Akşam Ölürüm Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle