Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Alişan - Herşey Yalan Olmuş Dinle





Alişan - Herşey Yalan Olmuş

Eski bir şarkımız vardı
Hayalde olsa hatırlıyorum..
Gözyaşım acımı saklardı
Zaman geçsede unutmuyorum..
Sence aşk bize uzak mıydı??
Yakında olsa inanmıyorum!
Belki kader daha haklıydı
İnan boşu boşuna üzülüyorum
Hayat denilen yol bana biraz uzun geliyor
İçimde sen yoksan eğer tadı tuzu yavan geliyor
Herşey yalan olmuş bu diyarda
Ne sana ne bana yer var bu oyunda!
Vaktimiz doldu bak en sonunda
Kavuşamadan ölüp gidermiyiz yoksa.

Alişan - Herşey Yalan Olmuş Mp3 Dinle
Alişan - Herşey Yalan Olmuş Müzik Dinle
Alişan - Herşey Yalan Olmuş Şarkı Dinle
Alişan - Herşey Yalan Olmuş Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle