Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Ajda Pekkan - Senden Sonra Tufan Dinle





Ajda Pekkan - Senden Sonra Tufan

Ben dedim ki yerine koyarım
Her köşede bekliyor aşk ararsan çok
Seneler geçti acıyla farkına vardım
Taklidi var hakikisi yok

Yaşayıp görmeden mümkün değil bunu anlamak
Senden sonra tufan, senden sonra tufan

Umudumdan vazgeçmedim gel kurtar beni gururumdan
Ah ne yaptım ben eser yok hiç huzurumdan
Ayrılıncaya kadar fani benden ruhumdan
Sesimi duyana kadar usanmadan bağıracağım
Ölene kadar aşkı çağıracağım

Neye yarar olsan bile bin pişman
Aşk kapıyı iki kere çalmıyor
Oldu ki Allah'ın sevgili kuluysan
Bu defa sen de hal kalmıyor

Yaşayıp görmeden mümkün değil bunu anlamak
Senden sonra tufan, senden sonra tufan....

Ajda Pekkan - Senden Sonra Tufan Mp3 Dinle
Ajda Pekkan - Senden Sonra Tufan Müzik Dinle
Ajda Pekkan - Senden Sonra Tufan Şarkı Dinle
Ajda Pekkan - Senden Sonra Tufan Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle