Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Ahmet Şafak - Ölürüm Sen Gidince Dinle





Ahmet Şafak - Ölürüm Sen Gidince

hatalıydım biliyordun
bile bile gittin..
tutuşturdun ayrılığı elime git...
yüreğimi de al
sevdamı dök yak beni
ateşten sıcak külden ince
ölürüm sen gidince
tenim kefenim olsun gamzene göm beni
toprağa değil gülüm göğsüne düşür beni

sen gidince pencereme bir karanlık dadandı
ay buluta saklandı bu gece git
yüreğimi de al
sevdamı dök yak beni
ateşten sıcak külden ince
ölürüm sen gidince
tenim kefenim olsun gözlerine göm beni
toprağa değil gülüm göğsüne düşür beni....

Ahmet Şafak - Ölürüm Sen Gidince Mp3 Dinle
Ahmet Şafak - Ölürüm Sen Gidince Müzik Dinle
Ahmet Şafak - Ölürüm Sen Gidince Şarkı Dinle
Ahmet Şafak - Ölürüm Sen Gidince Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle