Beğendiğiniz Müzikleri , Albümleri Müzik Marketlerden Alınız
Sitemizdeki Videolar Sadece Tanıtım Amaçlıdır..

Azer Bülbül - Yandım Oy Dinle





Azer Bülbül - Yandım Oy

Başım DertLere söz ile kandım oy oy
düşmanımı can dostlarım sandım oy oy
her kafadan başka bir ses geliyor oy oy
yüreğime ateş düştü yandım oy oy

Kara sevdaLar GönüLe AnLa beni Mızra bile tel ile
yar dediğin karşılanır gül ile bizimkide taşa tutar yandım oy oy benimkide taşa tutar neydim oy oy

Gecelerde uzadıkça uzadı gözümüzde kaldı aşkın muradı
bu ayrılık düşmanlara yaradı yüreğime ateş düştü neydim oy oy bu ayrılık düşmanlara yaradı yüreğime ateş düştü Yandım oy oy

Kara sevdaLar GönüLe AnLa beni Mızra bile tel ile
yar dediğin karşılanır gül ile bizimkide taşa tutar yandım oy oy benimkide taşa tutar neydim oy oy

Azer Bülbül - Yandım Oy Mp3 Dinle
Azer Bülbül - Yandım Oy Müzik Dinle
Azer Bülbül - Yandım Oy Şarkı Dinle
Azer Bülbül - Yandım Oy Şarkı Sözü

0 yorum:

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz 'uyar ve kaldır' prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, yorum yapma yoluyla bize ulaşabilirler. Buraya ulaşan talep ve şikayetler doğrultusunda içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
 
 
 
 
Bu Blog Yakup Güler Tarafından Hazırlanmıştır Full Dinle